Wednesday 30 September 2015

Otkaz, otkaz, e pa šta je...

Ako je otkaz nije lav! Otkaz, otkaz, e pa šta je, ne boji se ko je zdrav!

By Gibson & Co., Cincinnati, Ohio [Public domain], via Wikimedia Commons

Kažu: “ne paniči!” Kažu: “ne radi ništa iz osvetničkih pobuda!” Kažu: “proveri svoje finansije!”
- Završi papirologiju u birou.
- Idi kod doktora za svaki slučaj, dok ti važi zdravstveno osiguranje.
- Ostani u kontaktu sa bivšim kolegama i klijentima.
E, to sve lepo kažu drugi ljudi. A kako je meni?
Kada sam saznala da sam tehnološki višak (kakav neprikladan termin), prvo sam se uspaničila. Šta ću sad, kako ću dalje? Pa sam se naljutila, čime sam ovo zaslužila? Besna, u stvari, prebesna sam otišla kod advokata da nađem način da se osvetim. Kasnije sam se smirila i shvatila da to nije OK. Da to nisam ja. Da to nije moj način.
Lagano sam otišla u šoping i kupila divne čizme, 2 bluze, džemperak i haljinu. Muž nije prozborio ni reč kada sam došla kući sa kesama. Ali smo sutradan seli da popričamo oko troškova i planova. Sreća da on radi, pa ćemo moći da živimo i od jedne plate. Prilagodićemo tj smanjićemo potrošnju a ja ću uskoro nešto smisliti.
Pričala sam sa moje tri, one su mi važna podrška. Dogovoren je sastanak u subotu. Doći će mi veliki račun za telefon ovog meseca, ali da li je to uopšte sada važno?

“Dišem.
Smišljam rešenja.
Ne dozvoljavam da me obuzmu brige.
Ne dozvoljavam da me slomi stres.
Dišem.
Sve će biti u redu.
Zato što ja ne odustajem”.*


*moj prevod: The Good GirlShayne McClendon


Aquaferry - Credit: Jessica Walsh

2 comments:

  1. nece ako ne potraje predugo,a imam osecaj da nece

    ReplyDelete
  2. Idem i ja tim putem, pitanje je dana.. Onda ćemo da smislimo nešto i pomerimo planetu.

    ReplyDelete