Monday 1 June 2015

Još jedan prođe dan.....


Nikako nisam htela da odem na posao.
Smislila sam sto i jedan razlog, ako me ko pita.
A kad me pitao rekoh, tako sam u mogućnosti.
Nasmejao se.
Imala sam buran vikend.
O, da buran je čim nisi kod kuće sa porodicom, pa makar otišla do pijace, al ne po bakaluk.
Bile smo u Temišvaru.
Ne bih trošila reči o tom...naseljenom mestu.
Ne bih ni o konobarima koji ne mogu da zapamte porudžbinu, a kamoli da donesu sve i u neko dogledno vreme.
Ali nama je bilo super.
Do jaja.
Mi smo se smejale, podvriskivale i pričale o bezobrazlucima.
Dobro ja sam.
Nekako sam uvek ja ta koja je videla, više puta muški polni organ,
koja ima seks kad mi dođe, koja se ne zacrveni kad se glupiram(o).
A one...se samo cerekaju, neke se i snebivaju, i sve su kao neiskusne.
A ja da vam kažem, to sve ludo, blesavo, al zaboravilo.
Valjda ako se sad prave snaše, misle da je sve zaboravljeno...
srećnice...nije bilo svih ovih gedžeta onomad...
idem da oljuštim paprike. za salatu.

tekst: S.

No comments:

Post a Comment