Friday 12 June 2015

I...slikale smo se!

Ne znam kako, ali ja imam neviđene probleme sa oblačenjem. Svako jutro stojim pred ormanom i kukam kako nemam ništa da obučem (pre neki dan sam dala 2 velike kutije pune novih stvari, koje uopšte ne nosim, drugaricama, nakon spremanja samo donje polovine ormana). Kompulsivno kupujem na šta god da naiđem, ako iole mogu da obučem, zbog veličine! Nemam baš izbora za šoping (pričam za Beograd) u PLUS veličini. Ili mogu da kupim u HM-u za male pare, pa da ličim na tinejdžerku ili da kupim u Marks & Spencer-u pa da ličim na nečiju baba-tetku i to ako imam muževu AMEX Gold karticu (bez uvrede za tinejdžerke, babe i tetke).
Ista stvar sa cipelama. Da li znate da postoje WIDE modeli cipela, gde mogu da stanu naše šapice, da ne budu broj veće, da budu lepe i ženstvene? Da li znate gde ima da se kupe?
A onda sam našla nešto zanimljivo i kod nas. I tako je počela ova priča.





Prvo smo se dogovorile sa našom PLUS&FABULOUS drugaricom Snežanom da probamo neke njene modele haljina. Plava (divna Teal boja) i sivo-ljubičasta sa svetlicavom šljokičastom trakom (radni naziv spavaćica) i haljina sa džepovima (bordo, udobna i zahvalna za nošenje, diskretan dekolte, sa ili bez kaiša, džepovi za nošenje ključeva i telefona).

Uz malu pomoć prijateljice dogovorile smo da nosimo PRETTY BALLERINAS baletanke koje odgovaraju i našim PLUS nožicama, a slike su u sledećem postu.

Zatim smo objavile oglas da tražimo mladog i zgodnog fotografa koji bi radio za slavu:
Tražimo fotografa - entuzijastu, profi ili početnika, veštog u modnoj fotografiji, da povremeno (čitaj jednom mesečno) fotografiše nas tri lepe, oble, srećne žene za džabe, tj. bez honorara, za naš blog. Dobri fotograf treba da ima svoju opremu i da je duhovit.
Na oglas se javilo desetak fotografa, dobrih, odličnih, duhovitih, voljnih da propuste kroz svoju aparaturu naše srećne obline. Za džabe. Za blog. Život je lep, ljudi su dobri. Hvala svima, odjednom i puno! Prva nas je fotkala Jelena lepa Faranov. A sledeći put neko drugi, ko god da se zapljune...

Tako smo jedne lepe subote napravile foto-sešn da probamo da budemo "modelke" ali PLUS.



KCF: Ja ću da dodam sad još nekoliko rečenica, uz komentar da "gibale su se u spavaćicama i baletankama". (ovde sam stavila link da cupkate dok još jednom gledate fotke).

Elem, Ana ne zna. Ja znam kako (zbog čega) imam neviđene probleme sa oblačenjem. Znam i zašto imam problema da se obučem. Ja sam od onih što uz uzdahe prizivaju neke stare dane svaki put kad se nađem ispred ogledala. Znam i šta mi stoji, i šta mi ne stoji. U većini slučajeva mi odeća stoji babatetkasto. Ova haljina bi lepo stajala nekoj drugoj ženi, neke druge građe. Od mene je, sa sve šljokicama, ona napravila genovevu koja izgleda kao postporodilja trećeg doba. Dodala mi obline tamo gde ih nema i istakla liniju gaća! Ima Snežana P&F i mnogo bolje modele. Za moj stas. To u nekoj sledećoj epizodi.

Hvala Jeleni za slikanje, Snežani za outfit, Saški za kontakt, Sandri za podršku i Petru za preporuku.

tekst: Ana

4 comments:

  1. Lepe ste.
    Zdrave ste.
    Srecne ste.

    Da zauvek imate ove osmehe, od srca vam zelim!

    PS Rado primam na cuvanje viskove odece iz ormara :)

    ReplyDelete
  2. Вас три сте дивне, веселе и насмејане...
    А, има нас још које уздишемо пред огледалом и присећамо се тих времена, али вратиће се она... кад-тад. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala.
      Uzdišemo i smejemo se! I teško pertle vezujemo :-)

      Delete