Friday 22 May 2015

Dva S - Sirće i Sinusi

Ponekad imam utisak da sam se rodila sa upalom sinusa. Ko šta radi, ja se lečim od, bolujem od, mučim se sa....sinusima. A onda sam pre par godina od prijateljice iz Engleske saznala za prirodan lek protiv upale sinusa - jabukovo sirće!

Zašto mi to niko nije rekao ranije? 

Znam ja da je jabukovo sirće zdravo, posebno su mi preporučivali za očuvanje vitke linije (hahahaha), ali kao lek za sinuse??

Malo sam se raspitala i saznala da je jabukovo sirće posebno delotvorno u rastvaranju mukusa (lepše zvuči nego sluz), deluje skoro istog trenutka. Rastvaranje mukusa je ključno za lečenje infekcije sinusa.
Najvažnije je da počneš tretman PRE nego što se infekcija pojavi (u prvim fazama gripa ili alergije, čim počne sinusna glavobolja i zapušen nos ili odmah nakon što si pojelo/la činiju sladoleda).

Postoji više načina kako možeš piti jabukovo sirće, ali evo moja dva predloga:
  1. 1/8 do 1/4 šolje jabukovog sirćeta na 500 ml vode i pijuckaj po malo celog dana.
  2. 2 kašike jabukovog sirćeta u šolji vode i popij odjednom.
Tako nastavi narednih nedelju dana.

tekst: Ana

No comments:

Post a Comment