Friday 22 May 2015

Opušteno srpski

Moj brat živi u Beču već 20 godina. Kad je otišao tamo znao je samo da broji na nemačkom, a sada govori Hochdeutsch. Oženjen je Austrijankom, rodom iz Beča, sa kojom mi pričamo na engleskom. Imaju dvoje dece, Floru Malinu, tetkino sunce, moja slika i prilika kad sam bila mala, i Pana Felixa, više je povukao austrijsku liniju, plavooko švapče. Ni jedno ne govori srpski.
Odemo mi svi zajedno na sladoled u već spominjani Eissalon am Schwedenplatz. Posle popriličnog čekanja, tamo je stalno gužva, dolazi red na nas i kreće dogovaranje i naručivanje. Njihova deca viču na nemačkom, moje dete na srpskom, snaja i ja koordiniramo na engleskom, brat pokušava da sve prikupi i naruči na nemačkom, a ženica preko vitrine nas gleda, vrti glavom i uz teži naglasak kaže: 
- A odakle ste vi?

tekst: Ana

No comments:

Post a Comment