Thursday 2 July 2015

Gore mi je vruće, dole mi je hladno....


Svako jutro, ranom zorom...jedna mi se penje na glavu i mjauče najglasnije što ume, druga mi oštri kandzice po novom krevetu...Skačem kao oparena, odlazim do kupatila, sipam kesice gulaša, od kojeg su moje mačke zavisne, onog sekunda kada se čuje samo coktanje... mene počinju da bole leđa...osećam kako mi telo otiče, kao u horor filmu, a ni glava mi nesto nije bistra....ako se vratim u krevet, probudiću se kasno, i to mamurna. I tako ja u 5 ujutru pravim sebi kafu, palim komp i TV.. i započinjem dan.....panično se preispitijem, da li sam ili nisam popila hormone...Sto puta sam zaspala sa lap topom na krilu, gde mi je mačka popila pola kafe, jer je sa mlekom, a i ona od uvek voli kafu sa mlekom...sto puta sam se smrzla, i pokočila.
U klimaksu sam, već godinu i po dana. Operisana sam. Najdraži u šali kaže da je to zbog toga što sam sterilisala sve moje životinjke, i da je došao red na mene.
Klimaks mi jako teško pada. Pored tog stanja imam i Hašimoto, štitna žlezda mi odbija poslušnost, kako joj se ćefne. Možda su ta dva stanja paklena kombinacija, i zaista su loša ekipa.
Borila sam se nekoliko meseci da ne pijem hormone, jer već pijem zbog štitne...znojila sam se noću,
kao da me je neko polio kofom vode, nisam mogla da spavam, bila ekstremno razdražljiva...
ma svi su mi išli na nerve, i sve mi je smetalo. To nisam bila ja, ali rekli su mi da će se to srediti..
Onda sam jednog dana vozila decu na trening, i u naletu valunga, izgubila sliku i ton. Za volanom. Sa decom u kolima. Odmah sam otišla kod endokrinologa, koji mi je prepisao terapiju.
Od tog dana sam kao nova. Prosto neverovatno kako mi je malo bilo potrebno da se vratim na kolosek. Sa hormonima, je došlo i 12 kila, do duše, ali.... ej....super sam! 
Taj nasilni klimaks, muči mnoge moje poznanice, koje su mlade ušle u nešto čemu nije vreme.
Mnogo je teže i mučnije nego kada žena prirodno, postepeno udje u menopauzu.
Telo jednostanlo pritisne pauzu, pušta PLAY kada on misli da je ok, a to je uglavnom, kada nije dobar čas. I tako se mi vozamo na talasima i grabimo kada smo u super rasploženju za sve.
Jedino mi je seks postao savršeno rasterećujuć. Napokon. Ja sam od onih koje zatrudne, dok prostiru muške gaće. Ako nema kondoma u kući seks je zabranjena misao. Više nije.
Ali oticanje, vrtoglavice i kilaža su mi problemi koji me podsećaju, redovno, da se ne opuštam.
Sve i svašta sam probala, nešto uspešno, nešto manje uspešno, ali sve nekako, čim se telo nauči šta mu radim, stane. Kaže jok. Dosta si me mučila. Sad ćeš opet malo da se znojiš, valungiraš, da se dereš po kući! I tako...idem da zatvorim prozor, nešto me poliva hladnoća....a vi..kako vi prolazite kroz ovo?

2 comments:

  1. Kod mene jos nije pocelo a nema ni seksa. Ni muskih gaca. Ni macaka. Jedino gubim kg svojom voljom, na ostalo ne mogu da uticem ovaj put.

    ReplyDelete
  2. Kao da ste opisali moju mamu....sada je tek razumem!I otprilike vidim šta me čeka...:-)

    ReplyDelete