Wednesday 22 July 2015

Jutranja gimastika u 5:11

E pa stvarno! Jutros sam zakasnila, nisam čula alarm!
Pa normalno da nisam čula tihu muziku u 5:11h! Ko se budi toliko rano ujutru, a da nije za posao? Uostalom, kome padne na pamet da namesti alarm za buđenje u 5 sati i 11, ej... jedanaest minuta!?!

Kako je počelo lepo vreme i duži dani pridružila sam se mužu maratoncu u jutarnjim treninzima. Naravno da ja ne trčim, ni polu a kamoli ceo maraton (čisto da se zna da je polumaraton 21 km a ceo 42 km), ja samo hodam/šetam, ali zato ustanem kada alarm zvoni (u 5:11). Jutarnje aktivnosti su svedene na minimum, umivam se prstićima, ne proveravam Facebook, oblačim prethodno pripremljenu sportsku opremu (uh...što imam dobre helanke) i izlazim iz kuće, max 20 minuta*
*Napomena: jutros, zbog kasnog buđenja, sam se spremila za 10 minuta.

 "Pod vrbom Ana mrda" - na omiljenom ranojutarnjem selfi spotu

Kolima idemo na početak staze 25.maj, to nam je najbliža staza za rekreaciju. Do Brankovog mosta ima 3 km. Ponekad uspem da to prepešačim (do mosta i nazad 6 km) za 1 sat, a ponekad ne. Ponekad gledam patke i gnjurce, galebove koji krešte i svađaju se, nebo i oblake nad Dunavom, nasukane metalne grdosije od splavova, vredne noćne čuvare koji peru trotoare kafana koje čuvaju...


Ujutru (od 6 do 7h) na keju ima jako malo ljudi - uglavnom stariji (preko 65 godina) koji sa ili bez štapa, neki brže neki sporo, hodaju. Tek poneki biciklista, pecaroš i kuče. Možda je sada pretoplo i godišnji su odmori, pa nema mlađih. Meni prija što nema ljudi, mirno je i tiho, osim dela preko puta, malo pre Brankovog mosta, odakle, sa nekog splava, se često čuje glasna "ck-ck-ck" muzika, valjda CHILL OUT?
Kad se vratim kući, spremanje za posao je vrrrrrrrlo napeto... tuširanje, oblačenje, šminkanje, doručak... aaaaaa... ali stignem nekako :-)
Posle slušam razne komentare:
"Rano je, posle će da mi se spava ceo dan."
"Baš je rano, kako te ne mrzi?"
"Mnogo je rano, vrućina je."
A meni je jedino važno da mi posle takve "jutarnje gimnastike" ceo dan prođe lako i lepo.


No comments:

Post a Comment