Monday 3 August 2015

Kaži mi šta jedeš i reći ću ti ko si


"Dis-moi ce que tu manges, je te dirai qui tu es."

Čuvena rečenica Jean Anthelme Brillat-Savarin franscuskog advokata i političara, epikurejca* i gastronoma. 

A ja se trudim da budem bolja i zdravija osoba svakog dana.

Evo nekih mojih predloga za dobar feeling i  smirivanje živaca:


1. Čaj od kamilice

Ovaj mirisni, blagi čaj me zaista opusti. Bez šećera!


2. Kefir

Bockavo, hladno i limunkasto! Tera me da se smejem!


3. Avokado

Poboljšava mi koncentraciju i fokus.


4. Crna čokolada
Da me smiri, a i to je naučno je dokazano.


5. Topla limunada
Bez obzira na poslednje mesto na ovoj listi, ovo je prvo što popijem ujutru!


*epikurejac (gr.) pristalica Epikurove filozofije, koja u osećanju duhovnog blaženstva, što dolazi kao posledica oslobođenja duše od nespokojstva a tela od bola, gleda najviše dobro; no kako su Epikurovi učenici i protivnici njegova načela izopačili odajući se više čulnim uživanjima i nasladama, epikurejcem se obično smatra čovek odan čulnim nasladama, dakle: razvratnik, sladostranik i sl.; pr. epikurejski


No comments:

Post a Comment