Monday 17 August 2015

Le(t)nji vikend sa posledicama

Iako sam u subotu, ranom zorom, bila na Adi, plivala i šetala više od 2 sata, nastavak vikenda je bilo čisto gubljenje vremena u mom slučaju, a rajsko uživanje ako pitate mog muža. Premeštala sam se sa jednom kreveta na drugi (mada je realniji opis, sa jednog guza na drugi), drndala daljinac i gledala nekoliko filmova do ili od pola. Nisam čak ni knjigu otvorila, i to omiljenog Stivena Kinga, srpsko izdanje knjige Different Seasons koja je izašla još 1982. ali kod nas tek sada objavljena. Ja sam je odavno pročitala, doduše na engleskom, a ekranizovane verzije gledala puno puta - The Shawshank Redemption, Apt Pupil, Stand By Me. Pitao me je jedan prijatelj koja mi je omiljena priča iz te knjige i nisam znala da mu odgovorim. Možda sam zato i uzela ponovo da je čitam. Ali je ovog vikenda nisam čitala.


Nisam sredila svoj orman, nisam raspremila torbu sa stvarima od prethodnog vikenda, nisam bila na pijaci i nisam kuvala ručak.
Ali sam pojela dinju, pa sladoled, pa keks, pa limun pivo, pa grožđe, pa sladoled, pa keks, pa nektarinu, i tako u krug. I malo kikirikija u pauzama.

U ponedeljak sam se ambiciozno rano probudila i otišla na jutarnju rekreaciju/brzi hod. Videla sam 3 male bele čaplje, 1 veliku sivu čaplju, gomilu galebova, vranaca, čigri i patki, i nekoliko pačjih zadnjica.


Jutros nije bilo pecaroša, bar ne onih stalnih, samo jedna plava gospođa sa punđom. Pecaroškinja?!
Jutros sam se ušljapkala blatnjavom vodom, nisam pazila kuda gazim po neravnim popločanim delovima.
Jutros sam se oznojila kao da je napolju 40°C a nije bilo. Hodala sam samo 45 minuta, prosečno 6 km/h, a ponekad mogu 7 km/h.
Sve vreme sam razmišljala o tekstu koji sam pre neki dan pročitala o ciljevima i motivaciji: http://www.trcanje.rs/motivacija/uz-minimalne-ciljeve-do-uspeha-u-trcanju/
Da li sam fer prema sebi?

1 comment:

  1. mislim da se svaka od nas, debelih, mrsavih, lepotica i krndelja premestamo sa guza na guz, po nekad. Meni je danas takav dan :)

    ReplyDelete