Sunday 30 August 2015

Šta to beše odmor



Pre samo 7 dana sam sedela na obali, dok su mi talasi zapljuskivali noge i ono mesto gde ledja gube časno ime...Pre samo nedelju dana sam u zagrljaju Najdražeg pijuckala Aperol i gledala fantastični zalazak sunca nad Velikom plažom u Štoju kraj Ulcinja.
E...nema više.
Tri nedelje sam upijala jod i so i divnu, čini mi se nikad lepšu morsku vodu.
Odmorila i dušu i telo. Odmor od nedelju dana na Bojani je kao tri nedelje....

Tamo je sve stalo. Priroda, životinje, hrana... sve je tako istinito i pravo.
Nema tamo puno filozofije. Šta ima to uzimaš. I ne boli te glava da li Frikom Ili Nestle.
Brate, samo kornet kod Adila.
Ni o garderobi ne razmišljam. Važno je da imam kupaći i da se ne raspada. O svemu ostalom se brine isključivo raspoloženje.
Klopa.. da ne pričam o njokama i pirinču i klopi iz kazana za staf... moram da pomenem ćevape u 'Devetci' kao i sudzuk u Štoju. Jao sudzukkkk. Normalno morske djavolije kod 'Miška' i kod 'Bore i Branke', najsporijih ugostitelja. Ima sto godina da žive. Ali klopa kod njih... je za prepričavanje.
Izbugih se. Nemam pojma šta sam htela da kažem.
A, da.
Ona gomila veša za koju sam se tajno nadala da se da se samopere, nije.
Nije htela ni da se samoprostre, a kamoli da se samoispegla.
Četiri dana je drndala mašina. Pegla još nije dobila slobodno.
Onda sam skuvala punjene paprike. SVI su ih gledali kao smrdljiv sir.
Škampe bi, jel?
Tri dana sam ih mučila sa paprikama, bi i dalje, ali je Najdraži prekinuo mučenje, juče kad je pojeo poslednje dve.
Sitno brojim do škole. Jos dva spavanja.
Divan je raspust, ali nekako kad krene škola sve legne na svoje mesto.
Porodica počinje da funkioniše. Ovako, smo na parove razbrojs'... Ne zna se ko kosi, a ko vodu nosi.
I koga jače drma klimaks ili pubertet?

Idem da peglam, dok imam volje.
A vi, radujete li se školi?
Očekujem da razijemo pričicu u komentarima

Voli vas S.


No comments:

Post a Comment