Sunday 30 August 2015

Ja sam sebi najbolja

Na jednu plus-size holivudsku glumicu dođe 50 tankih starleta. Sreća pa živim u Srbiji, daleko od Holivuda, pa sam sama sebi najbolji uzor. Pošto je situacija takva, u borbi protiv osećanja neadekvatnosti i nesigurnosti, radikalno vežbam samoljublje, samopoštovanje i samopouzdanje.

Ispod je moj spisak "vežbi" kojima popravljam svoje mentalno zdravlje i čuvam svoj #bodypositive stav:

1. Slikam se (selfie)
Najbolja forma terapije! Sama kontrolišem sliku koju projektujem, a posle uživam u pozitivnom odgovoru prijatelja i familije. Malo (ali stvarno malo) sujete nikome ne školi.


2. Sastavljam idealni Outfit
Našla sam super sajt na kojem on-line možeš da napraviš svoju idealnu kombinaciju. Doduše, ne šalju u Srbiju, ali zato imam dobru krojačicu koja može da napravim i lepše i bolje, baš za mene.

 wish to wear

3. Priredim sebi SPA dan
Meni više prija kućna varijanta, home-made maska za lice, marokanski tretman za kosu, opuštajuća kupka za noge u plastičnom, crvenom lavoru uz neku dobru knjigu i čašu belog vina.


4. Odem kod frizera
Idem kod istog frizera već 20-ak godina, pratim ga gde god da preseli salon, i sada, recimo idem na Novi Beograd. Ima divnu ženu, dobili su još divniju devojčicu, a imaju i pinča. Nema boljeg osećaja nego kada izađem sa dobrom frizurom koju samo Jova može da napravi.

 JOVA

5. Odvojim se od medija
A kada kažem mediji, mislim na komp, telefon i TV. Koliko god da volim Facebook, serije na Fox-u i prenos atletike nikad se ne pokajem kada sve to ugasim i odem sa detetom i kučetom u šetnju ili sednem sa drugaricom u kafić.


6. Odem na ručak bez brojanja kalorija
Nedeljni ručak sa prijateljima u obližnjoj kafani (ali jednom u 3 meseca). Moja dijeta neće da pobegne.

 LORENZO&KAKALAMBA

7. Pošaljem razglednicu
Svi vole da dobiju poštu. Razglednice sa mora i skijanja su obavezne!


8. Pročitam neki #bodypositive tekst
Pratim nekoliko blogova i magazina, pa mi baš prija da pročitam o nekoj neobičnoj i fenomenalnoj osobi, kao na primer Julie Creffeld koja je plus-size trkačica.

TOO FAT TO RUN

No comments:

Post a Comment